כל שבוע קורה לך משהו חדש בבטן.

מלינה צפריר "לצפות אל הנולד" דולה

  1. אינדקס ראשי
  2. »
  3. הריון ולידה
  4. »
  5. דולות מיילדות
  6. »
  7. מלינה צפריר "לצפות אל הנולד" דולה
מלינה צפריר

מלינה צפריר "לצפות אל הנולד" דולה, מאמנת ללידה ומדריכת הנקה, מלווה, מאמנת ותומכת בנשים וזוגות ברצף תהליך הפיכתם להורים, מתמחה בשיטות המקלות ומקצרות את תהליך הלידה. מאמנת ומלווה בכל סוגי הלידות, מאמינה שאפשר ללדת אחרת.

 

"כדי לשנות את העולם, צריך קודם לשנות את הדרך בה אנו נולדים אליו" (מישל אודנט)
קצת עלי
שמי מלינה צפריר, אימא לשתי בנות בריאות ומקסימות. אני חושבת שהמקצוע בחר בי בלידה של ביתי הבכורה. אז חשבתי שהגעתי מוכנה, היו לי תכניות וחלומות וידעתי מה עלי לעשות. אלא שבזמן שהייתי עסוקה בללדת, הצוות ביצע צעדים שלא היו נחוצים למרות בקשותינו, דרישותינו. הרגשתי הכי לבד, הכי פגיעה, הכי שקופה.
זעקה התעוררה בי: אפשר ללדת אחרת!
הבנתי שההכנה והאימון לפני הם חשובים. אך שהליווי, ההדרכה והתיווך בזמן הלידה הם חיוניים. ואז ייעודי נהייה ברור: להחזיר את הקול לאישה ולתינוקה, להחזיר את הלידה לידיכן.
מאז ומעולם התמיכה וההתמסרות היו חלק ממני, והיום כאשת מקצוע , אני תומכת בנשים סביב ההריון הלידה וההנקה.
ההריון והלידה הם רגע מכונן בחיי כל אישה בפרט וכל משפחה בכלל. ככזה חשוב שיהיה וייזכר כחוויה מעצימה, בריאה וחיובית, מלאת כוחות ואנרגיות אך הרמונית ושקטה.
אני מאמינה שההגעה של הרך הנולד אל העולם צריכה להתרחש באהבה, בטבעיות, ברכות, בכבוד ובעצמאות - רגע של קדושה.
האני מאמין שלי
מתוך המסע שלי הגעתי להבנות ולאמונות עמוקות. אני מאמינה שלידה היא פראית. ושלידה היא אמנות. ומכך שתמיכה בלידה גם היא מיומנות מיוחדת: רציפה ובד בבד מכבדת פרטיות ומרחב, מגוונת, מורחבת, נטולת שיפוטיות.
אני מאמינה שנשים יודעות ללדת כי הידע בגוף שלהן, בתאים, במוח הזוחלי.
זהו ידע קדום שרדום. ושצריך להציף אותו על ידי אימון ללידה.
אני מאמינה שאימון ללידה יביא לשינוי שורשי ואידיאולוגי ולהמשכיותו הן עבור הזוג עצמו והן לקהילה על ידי יצירת סיפורי לידה חיוביים.
ערך עליון אצלי כדולה ומדריכה הוא נתינת ידע, במטרה להנכיח ולנרמל את כל מה שעובר על האישה והפרטנר שלה במשך ההריון ובעת הלידה בפרט ("לייבורלנד"), להדריך ולתת כלים להורים לבניית פילוסופיית לידה משל עצמם ולהעצים את בני הזוג על ידי אינפורמציה לגבי זכויותיהם והדרכה למימושן באמצעות החלטות מושכלות ולקיחת אחריות הורית.
להיות דולה עבורי זאת לא עבודה, זה חלק מההוויי שלי. מתפיסת העולם שלי. מהעקרונות הכי עמוקים. והאמונות הכי צלולות.
זה מקצוע כה אישי ואנושי. משלב שליחות אך גם מתן שירות וטיפול. הוא מוּנָע בתוכי על ידי רצון להתמסר ולתמוך, וגם מתוך אידאולוגיה - עבורי הנכס החיוני ביותר שאפשר להעניק לזוג הוא חופש הבחירה דרך הידע המועבר. אני מאמינה שאפשר ללדת אחרת!!, לוחמת למען חופש הבחירה סביב הלידה, הייעוד שלי - להחזיר לנשים הלידה את הקול, להחזיר את הלידה לידיהן .
למה "לצפות אל הנולד"
לקראת הלידה האם לעתיד מדמיינת ומתכננת את הרגע המיוחל לפרטי פרטים, כל אחת לפי רצונותיה, אמונותיה וערכיה. יחד עם זאת בעת הלידה עלולים לצוץ ה"בלתי צפויים".
המטרה שלי היא להיות שם בשבילך, בשביל הפרטנר שלך ובשביל תינוקך; לכוון לרצונות שלכם ולהגשים עבורכם את מאווייכם. ובד בבד להיות ערוכה לכל מצב לטובתך ולטובת תינוקך. כצופה אל הנולד, חשה הזדהות טוטלית עם מה שאת עוברת, מתחברת ברמה הכי אינטואיטיבית. אך בד ובד שומרת על פוקוס ואסרטיביות כדי לאפשר לך ולפרטנר שלך להיות עסוקים "רק" בללדת!! - להשתחרר באופן מוחלט מתוך בטחון ואמון בי -הדולה המלווה אותכם.
הדרך שלי
🐬 לחשוף בפני הורים לעתיד את כל אפשרויות הלידה ושלבי ההורות המוקדמים העומדים בפניהם
🐬 להדריך את הורים לעתיד לקבל החלטות מושכלות בהקשר ההריון, הלידה וההורות.
🐬 להפוך את הלידה לחוויה ממוקדת "יחידה משפחתית" ((Family Centered הכוללת את ההורים והיילוד
הייחודיות שלי
🐬 השכלה רחבה בפסיכולוגיה
🐬 שילוב חזק בין תחושות אינטואיטיביות להחלטות מושכלות
🐬 שילוב שיטות רבות מאסכולות מגוונות המותאמות בכל מקרה לגופו
🐬 דוברת שפות – עברית, אנגלית, ספרדית (מבינה פורטוגזית)
🐬 בעלת הכשרה ממוקדת הריון ולידה בשיטות טבעיות ובטיפולים אלטרנטיביים: ארומתרפיה, הומיאופתיה קלאסית, רפלקסולוגיה, שיאצו, פסיכולוגיה חיובית, מיינדפולנס, דמיון מודרך, ריבוזו (טכניקה מהמיילדות המסורתית המקסיקנית) , ספינינג בייביז (יכולת להבחין בסיבות לעיקוב בהתפתחות הלידה ולפי זה להציע את הטכניקות הנ"ל)
🐬 הכנה ללידה פעילה בשיטות מגוונות מותאמות אישית
🐬 הכנה, ייעוץ והדרכת הנקה
🐬 עיבוד/סיפור לידה
פרטי התקשרות
טלפון: 050-7181544
חיפוש
אפליקציה של יולדת

מומלץ לגלוש באתר בכל הדפדפנים למעט אינטרנט אקספלורר

דילוג לתוכן