כל שבוע קורה לך משהו חדש בבטן.

יעדים ידידותיים לטיול עם תינוק

תינוק חדש הצטרף למשפחה? מזל טוב! כעת, כשעברו מספר חודשים והתינוק גדל מעט, אתם מוכנים לחדש את ימיכם כקדם ולחזור לטייל בעולם. אך הפעם, עם שדרוג חייכני וקטן. אם התחלתם לתכנן את הטיול, ודאי תהיתם מהם היעדים הטובים ביותר לנסיעה עם תינוק?  ברחבי העולם יש לא מעט ערים נהדרות וידידותיות מאוד לטיול משפחתי עם תינוק […]
זמן קריאה:
4 דקות
שיתוף כתבה ב:

תוכן הכתבה:

תינוק חדש הצטרף למשפחה? מזל טוב! כעת, כשעברו מספר חודשים והתינוק גדל מעט, אתם מוכנים לחדש את ימיכם כקדם ולחזור לטייל בעולם. אך הפעם, עם שדרוג חייכני וקטן. אם התחלתם לתכנן את הטיול, ודאי תהיתם מהם היעדים הטובים ביותר לנסיעה עם תינוק?  ברחבי העולם יש לא מעט ערים נהדרות וידידותיות מאוד לטיול משפחתי עם תינוק קטן – הנה ארבעה מהם.

אמסטרדם, הולנד
אין משימה קלה יותר מאשר תכנון טיול באמסטרדם עם תינוק. העיר הקטנה והציורית ידידותית להפליא גם לקטנים ותוכלו לשוטט בה בקלות בעזרת מנשא כמו גם באמצעות הדרך המקומית הפופולרית – אופניים עם כיסא ייעודי לתינוק. גם טיולון יכול להיות נוח מאוד שכן העיר מרוצפת כולה גם בין התעלות השונות, אך לעתים תאלצו להיפרד ממנו לטובת עלייה או ירידה במדרגות. דרך נוספת להתניידות נוחה בעיר היא – באמצעות מעבורות המשייטות בתעלות. כך תרוויחו פעמיים גם דרך נפלאה לחקור את העיר וגם נוחות מרבית.

באמסטרדם יש כמה וכמה פארקים נהדרים לתינוקות, החל – מוונדל-פארק, דרך "ארטיס"- גן החיות הקטן והאטרקטיבי של העיר ועד לפארקים קטנים הפזורים ברחבי העיר כמעט בכל פינה. בנוסף, תוכלו לבקר יחד במוזיאון "נמו", מוזיאון משפחתי ומקסים המספק שעות של הנאה בשלל המוצגים והגדג'טים המפיקים צלילים מיוחדים, יוצרים אשליות אופטיות או מפיקים בועות משמחות לב.

ברלין, גרמניה
טיסות לברלין
אורכות 4 שעות בלבד, בסופן תגיעו לאחת מבירות התרבות המובילות באירופה, אך חשוב מכך – עיר נהדרת לבילוי עם תינוק. בברלין יש שפע של אטרקציות משפחתיות, היא מציעה אווירה ידידותית לילדים, פארקים רחבי ידיים ובילוי תרבותי מוביל לכל המשפחה. התורים לאטרקציות השונות קצרים באופן משמעותי בהשוואה לערים אחרות באירופה, מה שמקל מאוד על ההמתנה ועל ההספק בטיול אשר עלול להתקצר או להיות פחות גמיש.

ברוב המוחלט של המסעדות ישמחו להציע לכם כיסא תינוק ואם מדובר בתינוקות גדולים יותר  גם תפריט ייעודי לילדים. עם זאת, בחנו מבעוד מועד האם מדובר במסעדה בה העישון אסור? שכן, בלא מעט מסעדות הוא עדיין מותר. המתירנות הזאת פועלת גם לטובתכם, משום שהגרמנים רואים בעין טובה הנקה בציבור. בין אם אתם נדרשים להאכיל את התינוק בלב מסעדה הומה או בפארק שקט – תוכלו לעשות זאת מבלי לזכות למבטים מיותרים.

יתרון נוסף שהופך את ברלין לאידיאלית לטיול עם ילדים הוא דרכי ההתניידות בעיר והמחיר האטרקטיבי. בתחנות הרכבת השונות תמצאו כרטיסים מיוחדים המיועדים לתיירים ומשולבים עם מחיר אטרקטיבי לתוספת תשלום על תינוק או ילד. העיר נוחה מאוד להתניידות בתחבורה הציבורית – באוטובוס, ברכבת ועוד. האוטובוסים נחשבים לדרך הנוחה יותר בהם יש גישה לעגלות. בין בניין הרייכסטאג, ביקור בצ'ק פוינט ההיסטורי, שער ברנדנבורג הנישא או שיטוט בין השדרות הרחבות – צפוי לכם טיול נפלא!

ברצלונה, ספרד
בירת קטלוניה הספרדית נחשבת לאחד היעדים הפופולריים בעולם, המשלבת בין ארכיטקטורה מושכת לשדרות מותגים רחבות ונאות, שווקים תוססים, היסטוריה מיוחדת במינה ואווירה ידידותית ונעימה שלא פוסחת גם על הקטנטנים שבחבורה. אם אתם מתכננים לטייל בברצלונה עם תינוק, דעו כי צפויה לכם חוויה נוחה להפליא. הניווט בברצלונה פשוט מאוד הודות לרשת המטרו הנוחה, שתחנותיה פרוסות מתחת לאדמה באינספור מוקדי עניין ברחבי העיר, כמו גם העובדה שנוח לשוטט בה בטיולון או במנשא. נוסף על כך, המסעדות מציעות תפריטי ילדים מגוונים ורובם המוחלט ימהרו להציע לכם גם כיסא תינוק שיהפוך את ארוחת הצהרים לפשוטה יותר. בשורה התחתונה: יעד נהדר, קרוב מאוד לארץ, עם שפע של אטרקציות נהדרות, פארקים ירוקים ואטרקציות לכל המשפחה.

הריביירה הצרפתית, צרפת
מזג האוויר הים תיכוני הנעים, החופים הנעימים, שלל הפעילויות בחיק הטבע, התרבות הצרפתית המיוחדת וההיסטוריה המענגת – הריביירה הצרפתית היא יעד נהדר לטיול עם תינוק. ההתניידות בין הערים השונות פשוטה במיוחד ותוכלו לערוך אותה ברכבת הצרפתית (TER) המספקת שירות לכל ערי החוף של הריביירה או באמצעות ברכב שכור. העיר ניס הצרפתית היא בסיס יציאה מעולה לערים הנוספות באזור ותוכלו למצוא בה מגוון גדול של מסעדות, חנויות לממכר גלידה, דוכני ספרים ועיר עתיקה מהממת, כמו גם מוזיאונים מובילים, דוגמת מוזיאון מאטיס. גם הטיילת נוחה מאוד להתניידות עם טיולון.

חיפוש
אפליקציה של יולדת

מומלץ לגלוש באתר בכל הדפדפנים למעט אינטרנט אקספלורר

דילוג לתוכן